Strateegiliselt loodud brändi visuaalne identiteet ja sisu.
Brändi kujundamine ja brändi materjalide loomine pole Maffiti jaoks võõras, sest just seda me igapäevaselt teemegi – nii alustavate, väiksemate kui ka suuremate klientidega. CVI ehk brändi visuaalne identiteet peaks olema strateegiliselt läbimõeldud igal ettevõttel – siinkohal tulemegi appi.
Loovlahenduste väljatöötamisel on staaž kaheksal aastal kujunenud nii suurklientidega (Dambis, Tartu Ülikooli Kliinikum, Tabasalu Perearstikeskus, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Geosoft, Estonian Business School, Tallinna Tehnikakõrgkool, Eesti Animatsioonistuudio (ja nende kliendid sh reklaamiagentuur Optimist ja Rotermann City, TS Laevad), reklaamiagentuuride kett Havas Eesti (ja nende kliendid sh Luminor, Lottemaa, Ülemiste Keskus, Taltech, jpt) kui ka väiksemate ettevõtetega (Annely Ilustuudio, Depilatsioonisalong, Anu Tikandid, Koidukuma, jpt).
– Brändikujundus ehk CVI loomine (brändi visuaalne identiteet)
– Sh logo kujundamine, moodboard ehk tujutahvli loomine, kirjatüüpide valimine, värvipaleti loomine, ikonograafia, mustrid, pildikeel ja palju muud.
– Brändi coaching (1:1)
Graafiline disain:
Ettevõtte brändi stilistikas loodud digi- ja trükilahendused (nt visiitkaardid, hinnakirjad, flaierid, dokumendikaaned, tootekataloogid, esitluse/dokumendi mallid, väli-, digi- ja sotsiaalmeedia bännerid, trükijuhtimine, jne)