MAFFITI Studio – Bränding / Foto / Video

Bränding: Geosoft CVI ja brändi materjalid

Põhiidee

Geosoft oli tähistamas oma juubeliaastat ning seega soovis uuenduskuuri brändi visuaalsele identiteedile. Kuna Geosoft on tihedalt seotud geodeesia, maamõõtmise, projekteerimise ja skanneerimise valdkonnas, soovisime välja tuua põhilisi elemente nende töös – punktilained, ruumilisus, dimensioonid. Lisaks on võetud kasutusele sinise värvi asemel kaks põhilist tooni – mahedad kollane ja hall. Kollane sümboliseerib maa sise- ja välistuuma, hall sügavat maakihti. Samal ajal kui mitmed sarnases valdkonnas tegutsevad ettevõtted on oma CVI’s kasutanud topograafilisi elemente, soovisime meie kasutada just punktlaineid. Punktilaine sümboliseerib dimensioone – lähedust ja kaugust. Eesmärgiks oli luua võimalikult minimalistlik, samas eristuv ja meeldejääv logo võttes arvesse vana kujundust, ning luua brändi visuaalne süsteem, mida on hõlpsasti võimalik kasutada erinevates väljundites – digis, meedias ja trükis. Punktielemente ja sügavust on võetud arvesse ka trükilahenduste loomisel – visiitkaartidele on lisatud punktidele sügavust ilmestav efekt UV-kohtlakiga. 

Tehtud tööd

CVI maxipakett (see hõlmab: logo, sublogo / logomärk, kirjatüübid, värvid, ikoonid, muster, pildikeel ja palju muud)

Brändiraamat

Visiitkaardid (kujundus + trükk)

Töökuulutuse kujundus

Esitluse mall 

Dokumendi mall

Koolituskava mall

Diplomi mall

Idee arendus (logod, elemendid)

Maffiti Studio - Branding - Geosoft - Pastakas