Geosoft oli tähistamas oma juubeliaastat ning seega soovis uuenduskuuri brändi visuaalsele identiteedile. Kuna Geosoft on tihedalt seotud geodeesia, maamõõtmise, projekteerimise ja skanneerimise valdkonnas, soovisime välja tuua põhilisi elemente nende töös – punktilained, ruumilisus, dimensioonid. Lisaks on võetud kasutusele sinise värvi asemel kaks põhilist tooni – mahedad kollane ja hall. Kollane sümboliseerib maa sise- ja välistuuma, hall sügavat maakihti. Samal ajal kui mitmed sarnases valdkonnas tegutsevad ettevõtted on oma CVI’s kasutanud topograafilisi elemente, soovisime meie kasutada just punktlaineid. Punktilaine sümboliseerib dimensioone – lähedust ja kaugust. Eesmärgiks oli luua võimalikult minimalistlik, samas eristuv ja meeldejääv logo võttes arvesse vana kujundust, ning luua brändi visuaalne süsteem, mida on hõlpsasti võimalik kasutada erinevates väljundites – digis, meedias ja trükis. Punktielemente ja sügavust on võetud arvesse ka trükilahenduste loomisel – visiitkaartidele on lisatud punktidele sügavust ilmestav efekt UV-kohtlakiga.