MAFFITI Studio

Fookuses – Bomba: Eeskujulik visuaalsete materjalide kasutaja

TOOTEPILDID, IMAGOFOTOD NING REKLAAMKLIPP​

Tänases fookuspostituses soovin tutvustada üht oma klienti: personaaltreener Laura Koobast ja tema imelist Bomba brändi! Bomba on andnud tugeva panuse treeningmaailma, inspireerides ja kaasates publikut ka kvaliteetse visuaalse sisu abil. Olen uhke, et olen saanud teha Laura / Bombaga koostööd! Siin postituses annan põgusa ülevaate sellest, kuidas Bomba on eeskujulikult kasutanud Maffiti Studio loodud foto- ja videomaterjale enda turunduses. 

Materjalide kasutus

Bomba-l on kodulehekülg, mis toimib ka e-poena, mis kajastab nende pühendumust visuaalsele sisule. Seal on rikkalikult pilte ja videoid, mis mitte ainult ei tutvusta nende treeningvahendeid, vaid loovad ka tervikliku kogemuse nende brändist. See annab kõigile teistele hea näite sellest, kuidas läbimõeldud ja kvaliteetne visuaalne sisu võib tugevdada brändi nähtavust ning seeläbi meelitada uusi kliente ja kogukonnaliikmeid. Ka nende sotsiaalmeedia platvormid kumavad dünaamilise sisu poolest, mis haarab vaatajate tähelepanu ja tekitab pidevat kaasatust. 

Bomba on nüüdseks juba kaks korda käinud Maffiti foto-videosessioonil. Esimesed fotod on loodud Stuudio35 fotostuudios ning teised on loodud Tulbi Fototstuudios. Siia postitusse olen kogunud mõlema sessiooni parimad visuaalsed palad. 

bomba.ee

Bomba on tõeline inspiratsioon ja hea näide sellest, kuidas tõhusalt kasutada mitmekesiseid foto- ja videomaterjale nii sotsiaalmeedias kui ka e-poe veebisaidil. Loodud on nii tootefotod valgel taustal kui ka stiliseeritud taustal; imagofotod, emotsioonifotod, kasutusfotod kui ka ametiportreed; nii detailvaates kui ka laikaadris; nii portrait kui ka landscape formaadis. You name it. 

On tähtis märkida, et vaatamata sellele, et Maffiti Studio ei ole Bomba brändi identiteeti kujundanud (sh logo, kirjatüübid, värvid ja muud elemendid), on Bomba osav erinevate sisumaterjalide kasutamisel oma brändi olemuse edastamiseks kaasahaaravalt ja ühtselt.

Allpool on tootevideo treeningvahendist Booty Machine, mille on loonud Eesti ettevõte Bomba, mis müüb treeningvahendeid ja treeningkavasid. Tegu oli videosessiooniga, mille filmisime üles Tallinnas, Stuudio35. Klipi loomiseks oli loodud shotlist, mille alusel võtsime fookusesse toote praktilisuse, funktsionaalsuse ja lihtsuse. Maffiti planeeris, filmis kui ka monteeris kõik kokku. Lisaks sai kliendile valitud video jaoks sobiv muusikaklipp. 

Mõned kaadritagused videoklipid Tulbi fotostuudio sessioonist

Laura Koobase poolt loodud Bomba bränd on tõeline inspiratsioon ja hea näide sellest, kuidas tõhusalt kasutada mitmekesiseid foto- ja videomaterjale nii sotsiaalmeedias kui ka e-poe veebisaidil. 

Kui soovite oma brändi tõsta uuele tasemele ja luua erakordseid foto-, video- või brändingumaterjale, siis võtke meiega ühendust! Oleme siin, et teie visuaalsed soovid ellu viia ja aidata teie brändil särada.