MAFFITI Studio

Kasutustingimused

Järgnevalt on välja toodud MAFFITI Studio kasutustingimused. 

Maffiti Studio – CIAM OÜ – Reg.kood 12498882
Asukoht: Linnu tee 22, 11317, Tallinn
E-post: info@maffiti.ee

Üldised tellimistingimused

Tellides kodulehe maffiti.ee kaudu tooteid, toimub müük ettevõtte CIAM OÜ reg.kood 12498882 ja teie vahel. Üldised tellimistingimused kehtivad Maffiti Studio (edaspidi nimetatud Maffiti) interneti kodulehel www.maffiti.ee (edaspidi nimetatud Koduleht) asuvate raamatute ja teiste kaupade (edaspidi nimetatud Toode või Tooted) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud E-pood) tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Maffiti vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Maffiti klientide isikuandmete töötlemise kord (Privaatsus), leitaval allosas, E-poe Toodete hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate E-poe Toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Maffiti Kodulehel.

1.Toodete tellimise kord

1.1 Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Maffiti-i internetikeskkonna (edaspidi nimetatud Internetikeskkond) kasutajaks.

1.2 Tellija valib soovitud Toote(d), määrab iga Toote koguse, Toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse üle vaatamist Tellija kinnitab tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti või inglise keeles.

1.3 E-poes näidatud Toodete hinnad ei sisalda käibemaksu.

1.4 Tellitud Toodete hinnale lisandub Toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile.

1.5 Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Maffiti-le võimalik tasuda internetipanga lingi abil. Kodulehe kaudu on võimalik tasuda Eurodes kasutades Montonio pangalinke (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID). Edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

1.6 Tellija ja Maffiti vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on Tellimuse kinnitanud ja Maffiti on edastanud Tellijale Tellimuse kinnituse.

1.7 Tellimus jõustub Maffiti poolt Tellijale Toote välja saatmisega.

2.Toodete kohaletoimetamine

2.1 Tellitud Tooted toimetab Maffiti Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: E-posti (digitaalsed Tooted), SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu, Eesti Posti postkontorisse, kulleriga või Maffiti-i kättesaamispunkti. Täpsemad tarnemeetodid on leitavad tellimuse vormistamisel.

2.2 Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav Tellimuse vormistamisel.

2.3 Toodete kohaletoimetamise aeg:

2.3.1 Toode toimetatakse Tellijani võimalikult lühikese aja jooksul.

2.3.2 Digitaalsed tooted toimetatakse Tellijani vähemalt ühe tööpäeva jooksul.  

2.3.3 Tooted, mille tarneaeg on 4 nädalat, toimetatakse Tellijani 20 tööpäeva jooksul.

2.3.4 Kui tellimus sisaldab Tooteid, mille tarneaeg on 2-4 nädalat, siis toimetatakse kõik Tooted Tellijale ühe pakina arvestades pakis olevatest Toodetest pikimat tarneajaga.

2.4 Toodete tasuta kohaletoimetamine

2.4.1 Maffiti toimetab tellitud Tooted Tellijani tasuta kui:

2.4.1.1 e-poes on tellimuse juurde märgitud tasuta tarne või

2.4.1.2 kliendi pakkumistes on jagatud tasuta tarne koodi, mille ostukorvis sisestamisel rakendub tasuta tarne.

2.5 Toodete kättetoimetamise viisid

2.5.1 SmartPOST toob Toote(d) Tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:

– tellimuse kohaletoimetamise aeg on kuni 7 tööpäeva, v.a juhul, kui pakis sisalduvad välismaalt tellitud ingliskeelsed tooted või pakk tellitakse välismaale.

Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse Tellijatele täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Maffiti hoiab tellimuse summast kinni 4 € käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele.

2.5.2 SmartPOST kuller toob kauba Teie poolt märgitud aadressile järgmisel tööpäeval. Kohaletoimetamisele eelnevalt võetakse Teiega ühendust sobiva kohaletoimetamise kellaaja suhtes. Kui kokkulepitud kellaajal ei ole võimalik pakki üle anda, võetakse Teiega telefoni teel ühendust. Juhul, kui kuller Teiega telefoni teel kontakti ei saa, jäetakse Teie postkasti teatis ning tellimuse saate kätte lähimast pakiautomaadist. Selle vältimiseks sisestage kasutaja seadetesse oma telefoninumber, et kuller saaks Teiega eelnevalt paki üleandmise kokku leppida. Kui Te pole 15 kalendripäeva jooksul pakil ka pakiautomaadis järel käinud, ega palunud seda kauem kohal hoida kuulub tellimus tühistamisele, Maffiti hoiab tellimuse summast kinni 4 € käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele.

2.6 Tellimine ja Kohaletoimetamine väljaspoole Eesti Vabariiki

2.6.1 Maffiti pakub võimalust tellida raamatuid väljapoole Eesti Vabariiki. Välismaale tellimiseks lisa soovitud tooted ostukorvi, vali kohaletoimetamise viisiks transport välismaale, sisesta aadress ja vali riikide nimekirjast sihtpunkt. Olenevalt riigist kulub tellimuse täitmiseks 7-30 tööpäeva.

2.6.2 Väljaspoole Eesti Vabariiki tellimuse kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav Tellimuse vormistamisel.

2.6.3 Juhul kui Maffiti-l ei ole võimalik tellimust Tellijani toimetada Tellijast tulenevatel põhjustel, siis kuulub tellimus tühistamisele, Maffiti hoiab tellimuse summast kinni Tellimuse tagastamisega seotud kulud ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele.

3. Tarbija õigus tellimusest taganeda

3.1 Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus Toodete tellimusest taganeda alates tellimuse tegemisest kuni Toodete kätte saamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.

3.2 Tellimusest taganemiseks peab Tarbija Maffiti-le esitama kirjalikult, e-posti teel ühemõttelise taganemisavalduse.

3.3 Tellimusest taganemise avalduses peab Tarbija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha. Sularaha tagasimakseid Maffiti ei teosta.

3.4 Juhul kui Tarbija taganeb tellimusest, siis kohustub Tarbija tagastama kasutamata ning kahjustamata Tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates. Tarbija võib tagastada Tooted Maffiti müügipunkti või posti teel aadressile: CIAM OÜ, Linnu tee 22, 11317 Tallinn. Tarbija kannab tellimusest taganemisel Toodete tagastamise kulud.

3.6 Maffiti tagastab Tarbijale tagastatud Toodete eest tasutud summa. Maffiti tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates, tingimusel, kuid mitte varem kui 3 tööpäeva jooksul Tellija poolt tagastatud Toodete kättesaamisest.

3.7 Juhul, kui Tellija poolt tagastatud Toode on kasutatud, siis on Maffiti-l õigus nõuda kahju hüvitamist summas kuni Toote müügihinnani sõltuvalt Toote väärtuse langusest. Nimetatud summa arvatakse maha Tellijale tagastatavast summast.

3.8 Digitaalseid tooteid (sh koolitusi, e-raamatuid ja muid digitaalseid tooteid) tagastada ei ole võimalik.

4. Registreerumise kord

4.1 Maffiti püsikliendiks saamiseks, peab Tellija registreerima ennast Internetikeskkonna kasutajaks aadressil www.maffiti.ee.

4.2 Püsikliendiks registreerides on Tellijal õigus edaspidi saada püsikliendile ettenähtud soodustusi vastavalt Maffiti püsikliendi programmile.

4.3 Registreerumiseks on vajalik täita kõik ankeedis antud lahtrid.

4.4 Peale registreerumist saadab Maffiti Tellijale tema poolt määratud e-posti aadressile kirja juhistega kasutajakonto aktiveerimiseks.

4.5 Peale kasutajakonto aktiveerimist saab Tellija enda poolt määratud kasutajatunnustega siseneda Maffiti Internetikeskkonda ning esitada Toodete tellimusi.

5. Tellija õigused

5.1 Tellijal on õigus tellida Tooteid E-poes Maffiti poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.

5.2 Tellijale saadetav Toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Maffiti poolt fikseeritud tingimustele.

5.3 Tellijal on õigus esitada Toote tellimust ja Toodet ennast puudutavaid pretensioone Maffiti-le aadressil Linnu tee 22, 11317, Tallinn või e-posti aadressi info@maffiti.ee 1 aasta jooksul Toote kättesaamisest arvates. Kuue kuu jooksul Toote Tellijale üleandmise päevast ilmnenud puuduste osas eeldatakse, et puudus oli olemas Toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toote või puuduse olemusega. Tellija peab teatama Toote lepingutingimustele mittevastavusest Maffiti-le kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus.

5.4 Tellijal on õigus Toodete tellimusest taganeda vastavalt punktile 3.

5.5. Tellijal on õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

6. Tellija kohustused

6.1 Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/asula/ või küla/maakond), kontakttelefon ning võimalusel e-posti aadress.

6.2 Juhul, kui Tellija ja Toote saaja on erinevad, peab Tellija esitama punktis 6.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta.

6.3 Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mitte-täielikud ning ei vasta punktis 6.1. fikseeritule, ei garanteeri Maffiti Toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Maffiti Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.

6.4 Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.

7. Maffiti õigused

7.1 Maffiti-l on õigus muuta käesolevat Üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata avaldades uued kehtivad tingimused Internetikeskkonnas.

7.2 Maffiti-l on õigus igal ajal ette teatamata muuta E-poe hinnakirja avaldades uue hinnakirja Internetikeskkonnas.

7.3 Maffiti-l on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.

7.4 Maffiti ei taga, et raamatu sisu kirjeldus vastab Tellija arvamusele raamatu sisu kohta.

7.5 Juhul, kui Tellija ei täida käesolevate üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Maffiti tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast Toote saatmist.

7.6 Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt, on Maffiti-l õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris.

8. Maffiti kohustused

8.1 Maffiti kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse Toote(d).

8.2 Maffiti kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.

8.3 Maffiti kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.

8.4 Maffiti kohustub välja vahetama Toodete praakeksemplarid. Maffiti vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas Toote üleandmisel Tellijale.

8.5. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda:

– Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta;

– tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR platvormi vahendusel https://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis;

– kohtusse.

Küsimuste tekkimisel kirjutage e-posti aadressil: info@maffiti.ee